Strona główna > Dookoła boiska, Premier League > Wychowany na futbolu na Bloga Roku

Wychowany na futbolu na Bloga Roku

Zwykle to ja chętnie rozdaje swoje poglądy i informacje dla wszystkich chętnych Czytelników (serdeczne dzięki dla każdego, szczególnie tych stałych i komentujących: M., krzywy, parker_39, zelenka, Reggi, masterptq, XTB, Asdasadas).

Dziś to ja proszę o pomoc każdego Czytelnika, niezależnie od „stażu” ze mną na blogu. Kandyduję do miana Bloga Roku 2012 w kategorii „Pasje i zainteresowania” (choć powinienem wylądować w „Manie i szaleństwa”). Będę serdecznie wdzięczny za każdy wysłany SMS, z którego całe 1,23 zł z VAT (całość trafia na cele charytatywne, więc czysty biznes: dwa dobre uczynki za 1/3 cheesburgera w McDonald’s).

Aby weprzeć Wychowanego na futbolu Andrzeja Kotarskiego należy napisać G00065 (to są zera, a nie 3x”o”) na krótki numer 7122. Nie boli, zapewniam:) Z jednego numeru można wysłać tylko jeden SMS.

WnF

Więcej szczegółów tutaj: http://www.blogroku.pl/

Dziękuję pięknie, polecam się na przyszłość i zapraszam do kolejnych premierleague’owych wpisów (a także na profil WnF na Facebooku i mojego Twittera).

Jak Manchester City, dziękuję za wsparcie

  1. XTB
    26/01/2013 o 15:35

    SMS wysłany🙂 Oby jak najwięcej fanatyków piłki znalazło się tutaj na blogu🙂 pozdrawiam i życzę wygranej w tym konkursie🙂

  2. M.
    26/01/2013 o 16:39

    Poszło. Z życzeniami wielu piłkarskich uniesień w dalszej części sezonu EPL. PS to podziękowanie za wsparcie mogłeś sobie Andrzeju spokojnie darować😉

  3. 26/01/2013 o 17:09

    Dzięki serdeczne. Nie mogłem sobie darować, bo bez Czytelników (szczególnie stałych) pisanie tutaj nie miałoby najmniejszego sensu.

    @XTB – dobrze, że się odnalazłeś, bo nie widziałem Cię podczas ostatnich debat komentarzowych:) (zakładam płeć męską, jeśli jest inaczej – błagam o litość:)

  4. XTB
    26/01/2013 o 18:21

    Intuicja nie zawiodła😉 Tak jestem płci męskiej😀 Ostatnio stałem się biernym czytelnikiem ale z czasem na nowo się rozkręcę🙂

  5. Reggi
    26/01/2013 o 19:52

    Oczywiścię, sms został wysłany. Życzę zdobycia nagrody. A także pragnę podziękować Panu Andrzejowi za ciekawe artykuły i świetne spojrzenie na najlepszą ligę świata. Pozdrawiam.

  6. Marcin
    26/01/2013 o 21:36

    Jestem typowym biernym czytelnikiem jednak odwiedzam Pana blog codziennie czekając z niecierpliwością na Pańskie wpisy a ileż się nadenerwuje jak kolejka się skończy a ja czekam na jej podsumowanie😀

    • 26/01/2013 o 22:46

      1) Nie jestem żadnym Panem tylko Andrzejem
      2) bardzo mi miło i zachęcam do dyskusji, polemiki i krytyki:)

  7. masterptq
    27/01/2013 o 16:59

    Masz rację z tą kategorią, też nie nazwałbym jej „pasja i zainteresowanie”😀 Życzę oczywiście powodzenia w konkursie i kolejnych wpisów na tym blogu.

  8. parker_39
    28/01/2013 o 10:14

    „Wychowany na futbolu” obok „Futbol jest okrutny” to dwa blogi, które czytam po każdym weekendzie, także nie mógłbym nie wesprzeć🙂

    Powodzenia w konkursie.

  9. oohayo
    30/01/2013 o 13:50

    SMS wysłany

  1. No trackbacks yet.

Zostaw komentarz

